FÖRSTA RIKTIGA INLÄGGET

Kan ju börja med att berätta om min helg hittills, kvällen igår spenderades
tillsammans med Måns, Miranda, André och en varm chailatte på café viva,
väldigt trevligt. Idag vaknade upp hos Måns och fick frukost på sängen haha,
kändes som en bra start på morgonen. Sedan tillbringade vi några timmar
framför hans xbox, måste erkänna att jag är en riktig kung på det.
Vid 4 tog jag bussen till stan och träffade Carro, blev en fika på mezo
och massa skitsnack. Precis kommit hem och snart kommer carro och
Ellinor hit så ska vi kolla film, fixa naglarna och sånt mys, perfekt när man har mensvärk haha..
Känner också att hur mycket man än sover så är man ändå så trött,
ska bli skönt med lov nu!
En mindre bra bild på mig från tåget hem.


Fick även med mig denna fina blusen hem igår, från VILA.

Har fortfarande inte kommit på så många idéer om vad jag ska skriva om,
men vi hörs säkert snart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0